Produkter & verktyg

Det här är några av de verktyg och produkter jag jobbar med.
Det är verktyg för både produktivitet, återhämtning, fysisk aktivitet, planering m.m. Jag kommer alltid att testa verktyg och produkter först och jag kan garantera dig att jag endast rekommenderar de verktyg som jag verkligen gillar och som kan vara intressant för dig!

Många av dessa länkar är affiliatelänkar, vilket betyder att jag kan få en provision om du handlar via mina länkar. Ingen av kostnaderna för dessa produkter har höjts för att kompensera mig.  

Harmoni Desk

En bra ergonomisk arbetsplats är viktigt för alla, ännu viktigare för dig som lever med långvarig smärta.

Vi vet alla att sitta för mycket är dåligt för vår allmänna hälsa och definitivt dåligt ur smärtsynpunkt.
Det är så klart inte heller bra att stå upp en hel dag, om du inte är van vid det.

Jag har haft ett väldigt bra laptopställ för en bra ergonomisk sittande ställning, men jag behöver även stå upp för att lindra smärtan i ryggen.

När jag hittade Harmoni Desk ändrades allt för mig! Jag kan ha en bra ergonomisk position både i sittande och stående läge. I en liten lägenhet är det definitivt mycket lämpligare än ett höj- & sänkbart skrivbord. Jag brukar även jobba på min uteplats och kan då sätta upp Harmoni Desk där.

Med den här länken får du 10 €
rabatt! 

Coxa Carry

Coxa Carry har utvecklat ett unikt bärsystem för ryggsäckar. Det är den första ryggsäcken för löpning, och andra fysiska aktiviteter, som jag har testat och som inte påverkar min rygg- och nacksmärta!
Och tro mig, jag har testat en massa olika löparryggsäckar/västar!
 
Tack vare det väldesignade bärsystemet läggs all vikt på höfterna, vilket gör att ryggsäcken känns i det närmsta viktlös. Överkroppen har full rörelsefrihet.
Extra plus för att den är så väl utformad för kvinnor!
Den klämmer inte ihop brösten eller påverkar lungkapaciteten! Det är också unikt!

Det var kärlek vid första löpturen! ❤️

Ange min kod så får du 15 % rabatt!
Kod: Cattis

New Zenler

New Zenler är plattformen där jag har byggt upp den här webbsidan, mitt medlemsprogram, kurser, boken, webinar, 1:1 coaching, mailsystem m.m.

Ja, allt som inkluderar mitt företags verksamhet. Det sparar mig tid, energi och pengar att ha allt på samma ställe.
Supporten är väldigt snabba på att fixa buggar och addera nya funktioner till systemet.

Jag älskar det!

Testa det gratis!

Scrivener

Scrivener är programmet för alla typer av skribenter, men det är även ett utmärkt redskap för att planera projekt, till exempel så planerade jag mitt smärtprogram i Scrivener innan jag byggde upp det på hemsidan.

Det ger en bra översikt över kapitel, research, karaktärer, platser och allt möjligt som du kan tänkas vilja ha med i din bok.

Det ger även möjligheten att lansera din bok till vilket format du vill, epub, pdf, kindle, pappersformat, allt finns där, det är bara att trycka på en knapp så är det klart för publicering.

Click Up

Click Up är min to-do list och även mitt CRM-system. Jag har det installerat på min laptop och på min iPhone, så när jag kommer på en ny idé (med en popcornhjärna händer det ganska ofta), kan jag skriva in det direkt. Jag behöver inte bära med mig en anteckningsbok var jag än går längre.  
Jag använder det både för privata saker som jag behöver komma ihåg och naturligtvis för allt som rör mitt företag.

För mig är det ett visuellt och lättöverskådligt med olika listor och workspaces och det är lätt att jobba med.
Jag schemalägger mina återkommande uppgifter och jag har kopplat ihop det med Google Kalendern och Slack för att få en bra överblick över mitt schema och mina uppgifter.

Använd det för dig själv eller för ditt team.